• وبلاگ : دل آرام
  • يادداشت : خوشبختي يك حسه ،نه يك واژه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + تنها 

    سلام بر همه

    از بهنوش ممنونم! ولي بهنوش بايد خيلي كم توقع و زودبازده باشه كه به اين حداقل خوشبختي خرسند و راضيه.البته حرفش اصولا درسته اما خوشبختي نه اينقدر دسترس پذيره و نه اونقدر دوررسه.تازه ما وبلاگ نويسهاي اين پست، چندان جبري مسلك و اشعري مذهب نيستيم وگرنه مي گفتيم كه خوشبختي همونيه كه از ازل برامون مقدّر شده ؛ نه كم مي شه و نه زياد.

    سلام بر پري نازنين و تمامي دوستان وبلاگي

    چرا اين همه جنجال !

    خوشبخت من و تمام شما ها هستيم كه خدا بهمون قدرت فكر داده و مي توانيم با هم تبادل نظر كنيم و شايد اين خودش يك خوشبختي كه پريسا مي نويسه و ماها مي تونيم اظهار نظر كنيم و پريسا مثل هميشه با صبوري گوش مي كنه (درود بر تنها...)

    + تنها 

    سلام بر همه

    به نظر من خوشبختي هم تقديري و آنسويي است و هم تسخيري و اين سويي.هم از آسمان انزال مي شه و هم در زمين ادبار و اقبال مي شه.اگه مثل پريسا سوفسطايي باشيم بايد اونو حسي و دروني بدونيم و در موردش ايده آليست باشيم وگرنه اونو يه واقعيت همسنگ زمين و آسمان و درخت و دشت بدونيم و در موردش رئاليست باشيم.

    اما جالبه كه همه از خود پريسا هم به عنوان يه آدم خوشبخت و هم به عنوان يه آدمي كه عامل خوشبختيه ياد مي كنند.من هم با هردوش موافقم.هوراااااااااا بر پريساي نيكبخت!!!

    همينجا از پريساي نازنين تقاضا مي كنم كه بدر يكي از پست هاش دوباره به موضوع عشق اما بيشتر و دقيقتر بپردازه!

    سلام عسل

    من هم مثل تو معتقدم خوشبختي يك حسِ واتفاقاً برعكس نظر ميناي عزيز مي خوام عرض كنم كه خوشبختي مصداقهاي خارجي داره مثلاًنمونه بارز يك آدم خوشبخت تو هستي و يكي از دلايلش هم اين كه: بين فاميل و دوستان محبوب و عزيزي و قابل قبول

    + مينا 

    سلام

    به نظر من اصلاً خوشبختي مصداق خارجي نداره وقتي آدميزاد هميشه در حال دويدن و كامل شدن...وقتي تمام صفاتش نسبي و ..پس خوشبختي در مورد چيزهايي صادق كه كامل و مطلق باشن،اصلاًخود خوشبختي نسبي،و مطلق نيست ...پس دنبالش نگرديم ،تعريفاتت قشنگ بود ولي اينها هيچوقت به طور كامل در زندگي محقق نمي شن

    يكي از حرفاتو قبول دارم كه داشتن يك دوست صادق البته يك امتياز نه خوشبختي (چون من تو رو دارم)

    سلام خوشبخت اون كسيه كه: خيال و وجدان آرومي داره هم از جانب خودش و هم از جانب ديگران...

    اميدوارم هميشه خوشبخت باشي عزيزم

    سلام اولا كه خوشحالم كه اين همه خاطر خواه داري !!

    وبعد اينكه خوشبختي يعني از دست اندازهاي زندگي خوب بگذري و تمام مشكلات زندگي رو حل كني وبعد لم بدي كنار خدا وبگي آخيش راحت شدم !!!

    خوشبختي يعني ان المتقين في جنات ونهر في مقعد صدق عند مليك مقتدر!!

    + رها-ج 

    سلام بر پريساي پري روي...

    خوشبختي يعني : در جاده زندگي( ابتدا خدا،انتها خدا ودر ميانه جاده هم دوستان خوب با افكار الهي داشتن) و يكي از اون دوستان مي تونه پريسا باشه،حرفاي سراب عين واقعيت ولي نمي دونم چرا آخرش رو طنز كرده ولي بدون داشتن تو با تمام اوصاف خوبت، عين خوشبختيه .

    هميشه شاد باشي دوست بسيار خوش فكرم.

    + سراب 
    سلام بر پري رويان وپريسايان و پريسا!
    به قول دوست اصلا پريسا خودش خودِ خودِ خوشبختي و عين سعادته....!ظاهرا افكار دوست سوفسطايي تر از افكار پريساست. بنابر قاعده اي كه دوست مي نويسه ما هم بايد بگيم: پريسا تو همون خوشبختي هستي، با تو خوشبختي مي آد با تو ميره،تو خوبي، ماهي، طفل صغيري،لذيذي،عزيزي،هلو،آناناس،گيلاس،آلبالو...!!!!!
    + دوست 

    هو

    سلام ،خوشبخت كسي است كه نيمه گمشدشو شناخته و بهش مي تونه بگه و اون هم مي پذيره و با هم به تكامل و آرامش مي رسند.خوشبخت كسي است كه تو با اون هستي،خوشبخت كسي است كه ياري مثل تو داره و مي تونه باهاش درد و دل كنه.در ضمن تمام صفات خوشبختي رو( طبق تعريف خودت )داري و بدون كه استحقاق خوشبختي رو هم داري.